Söndag

Hej på er fina! Ursäkta för tystnaden här… Hade inte riktigt något, att skriva om nu under veckoslutet. Eller jaa, igår, haha… Fredagen gick ut på att umgås med lite nya människor! Var alltså och köra runt med Saga och flera av hennes vänner. Riktigt kul och intressant kväll, haha! Trevligt att träffa nya människor också!

Kom hem på natten, och var extremt trött nästa dag. En lite huvudvärk hälsade på då också… Så igår gjorde jag ingenting. Spenderade min hela dag i min säng och flyttade mig några enstaka gånger till soffan… Haha! Jävligt produktiv dag alltså. Men sjukt sköönt!

Idag har jag fixat på en skoluppgift, vilket innebär att laga en hemsida. Före det, låg jag i soffan och kollade på The Simpsons i några timmar, men det bryr vi inte oss om! Haha, leker att jag fått mycket gjort idag. Var ju nog på gymmet precis just! Sitter nu här med handduk på huvudet, och känner mig fräsch igen! Just nu står mamma i köket och lagar middag, som tur! Är vrålhungrig, haha.

Imorgon fortsätter skolan, men börjar först klockan ett! Räddar min måndag, hehe. Måste nog vakna någolunda i tid, och fortsätta lite på hemsidan… Tänkte också, att jag kanske gymmar  något litet förrän skolan. Men får se!

IMG_3060

Bildbrist… Så bjuder på en bild förrän jag gick ner till gymmet.

Vi hörs imorgon! pusshej

 

Lämna en kommentar