avid

nojaan

Halsduk ~ H&M | College ~ Pieces | Jeans ~ BikBok | Skor ~ Martin’s

Klockan är närmare 23 igen, och hinner uppdatera bloggen först nu… Eller nåh, hinner och hinner. Känns, som att jag hela tiden har bråttom. Vet inte vart, eller varför, bara känns så. Underligt, haha. Kan ju bero på skoldagarna. Vi fick så plötsligt de långa dagarna tillbaka till schemat, att det känns som värsta stressen. Fast påriktigt så sitter jag en ganska så normal tid i skolan.

Nåh, på dagens schema stod det Editeringens grunder, vilket betyder, att vi skulle fortsätta klippa våra filmer. Gjorde det igår också… Hela dagen. Från nio till halv fyra. Men jaa, det här är ju troligen inget jämfört med arbetslivet, haha!

Efter skolan ville jag bara falla i min egna säng, och sova 24h i sträck. Som tur, fick jag skjuts hem från skolan! Då jag kom hem, gjorde jag inget speciellt. Åt lite, och hade sedan lust, att seriöst bara somna. Var så överdrivet trött och hängig! Tänkte då att jag tar fram datorn, och surfar lite på nätet, men mina ögon höll inte med… Haha! Mina ögon bara orkade inte följa med. Lade bort datorn, och slocknade… Bara sådär! Som tur hade jag redan tidigare lagt en väckning till halv sju på kvällen, så hann sova bara i sådär 20min.

Väckningen plingade sina förjääävliga toner rakt under mitt öra, och jag steg upp med det sämsta humöret man kan ha! Drog på mig gymkläderna, medan jag mumlade något om hur skit allt var, fyllde vattenflaskan, och gick ner till gymmet. Räckte endast 10min, så var jag på bättre humör igen! Där märker man, hur mycket träningen kan hjälpa. Tränade magen idag, vilket jag gillar sååå sjukt mycket! Efter gymmet mådde jag bra igen. Trots den störande huvudvärken jag nu haft hela veckan… Kollade sedan på lite TV med mamma, talade, åt en massa grönsaker och frukter igen, hade vattenkrig med mamma(normalt? hahah), och nu är jag färdig för att sova hela natten! Dock stressar jag redan nu om morgondagens väckning… Åttans mornar är så inte min grejj, haha!

Sov så sött! Pusshej

Kommentera

