Bilder

Hej på er! Ursäkta för lite tystnad igen. Har tusentvåhundra olika saker, som jag måste sköta just nu. Håller även på och vloggar åt er! Har filmat både igår och idag. Men tänkte också, att det kunde vara helt kul, att vlogga hela veckan? Eller? Hehe. Tycker om att göra det! Skulle kuna bli en grejj… Att jag alltid då och då vloggade en hel vecka, och jaa.

Hade då ledigt idag, så otroligt skönt… Fast jag har hamnat sköta några saker, och stressa ihjäl mig… Men det var endå skönt, att få vakna halv elva… Dessutom så fick jag inte sömn igårkväll. Låg och tänkte på en massa onödigt… Så hade på morgonen stängt av min väckning, utan att märka det. Så istället för halv tio, så vaknade jag då halv elva.

Fotade igår en del… Inget att hänga i julgranen nog.. Tror att mitt objektiv håller på och ger upp kontraktet. Värkar fokusera lite dåligt och annars också gå i bitar, sad. Hoppas att den endå håller en tid ennu. Nya objektiv är sååååsååå dyra!! Helt otroligt. Lite synd om jag måste åka till Thailand utan min kamera…

sekamelska

Suddigt och råddigt. Men gillar bilden endå! haha

blah bleh bluh jee ljusochsmycken

Lämna en kommentar