This could be the match that could burn you to the ground

dragkedja dragkedja1 dragkedja2

 

Idag ser jag ut såhär. Glad över att jag hann någolunda laga mig på morgonen, fast jag försvo mig cirka en timme… Tåget jag åker med på åttans mornar, far 7:16, gissa när jag vaknade? Jo, 7:06… haha! Men som tur var pappa väldigt rar, och skjutsade mig till skolan! 

Älskar denna tröja! Så varm och skön. Tjock är den också, var inte säker om min jacka skulle rymmas på! Hahah… 

Funfact om jacka: Det här är min äldsta läderrock! Köpte den då jag gick på femman! Haha. Min syster har en likadann! Har haft den så mycke på mig, att den är totalt formad till min kropp… Några av mina vänner, som har testat den, har undrat varför den sitter underligt…. Well, för att jag har andvänt den nu i fem år… Haha

Jacka ~ Lindex(gammal) | Halsduk ~ H&M | Tröja ~ GinaTricot | Jeans ~ Cubus

2 reaktioner på ”This could be the match that could burn you to the ground

Lämna en kommentar