goodbye wordpress

newstart

HITTA MIG HÄR

Som jag tidigare berättade så har jag en stund tänkt på det här med byte av bloggportal. Nu gjorde jag det… Det kom bara plötsligt i mitt huvud egentligen. Har nu fixat en stund på nya bloggen. Inte perfekt än, men we’re getting there. Importerade hela denna blogg till den nya. Eller jaam lämnade bort alla inlägg från 2013-2014 och tidiga 2015. Fan vad jag bloggat länge här faktiskt… Blir nästan lite ledsamt att lämna wordpress nu haha. Nåh, nya drag och nya möjligheter! Vi ses på nouw!! pusshej 

(det publiceras ännu några inlägg på denna blogg, men de synns även i den nya adressen!)

Kommentera

