Hats

sunnyannat

Som ni säkert har märkt vid detta läge är att jag är kär i min mörkblåa hatt! Använder den konstant och känner mig så bekväm i den. Hattar som denna är perfekt för de dagar man inte har tvättat håret. Dessutom kan man lite gömma sig bakom hatten då man har en dag man inte känner sig som snyggast.. Men anyhow, hattar är sjukt bra och sjukt snygga. Fyndade denna på en rea, men skulle gärna vela ha flera och i olika färger!

hats

Här är några jag hittade snabbt när jag letade på några klädbutikers online sidor. Dessa tre kommer från GinaTricot. Behöver verkligen några i the basic colors. En svart och en grå skulle passa perfekt med typ alla plagg från min garderob haha! Har ni några tips på bra ställen att köpa hattar ifrån?

2 thoughts on “Hats

Kommentera

