just pics

somethingSom en mediastuderande och en allmänt fotointresserad person, fotar jag exakt allting. Har alltid antingen telefonen (såhär till vardags så blir det ju oftast telefonen) eller kameran i högsta hugg då jag gör något. Vill ha bilder på allt. Då jag fotar sådär mera seriöst, alltså med kameran, så gillar jag främst att ta närbilder på saker och ting. ssomethingAllt blir intressant att fota om man vill. Som dessa små snöbitar från en dag då det haglade haha! Tror att de flesta av mina klasskamrater även instämmer på att man börjat tänka på allt, som ett stort fotografi haha. Efter att jag började studera media märkte jag hur jag hela tiden tänkte på att ”det där skulle se fint ut på bild” eller ”ojj, där skulle det gå så bra att filma en scen” haha!

sssomething

Kommentera

