Tisdag

img_0598

Sitter vid Henrik köksbord och sköter saker på datorn. Har precis käkat morgonmål. Henrik är i skolan just nu, han gick iväg redan tidigt på morgonen medan jag ännu sov. Så har nu chillat här i hans lägenhet och gjort några saker, som jag bara pushat framåt utan att sköta dem.. Känns bra nu, då de sakerna inte mera stressar mig hela tiden.

Har även planerat på en grejj, som ni får läsa om senare idag här på bloggen! Vet inte vad jag nu skall syssla med, kanske fixa några inlägg och sedan ta en liten promenad i det soliga vädret. Medan jag kollar ut från Henriks stora fönster och ser solstrålarna falla över staden, ångrar jag verkligen att jag inte tog joggingskläder med mig…

img_0599

Kommentera

