Wednesday

Mitt i veckan igen, känns som praktik tiden bara flyger förbi. Onsdag idag, vilket vanligtvis betyder spanska timmar till klockan sex. Men idag lade läraren et meddelande om att timmarna inte hålls utan vi får hemuppgifter. Enligt mig var det nog lite synd…

img_0306

Men ähh, slapp tidigare hem och lagade en bomb god dinner åt mig och min mamma. Fixade ihop en sallad, som till slut innehöll, veggies (the basics gurka, tomat och salladsblad), bulgur, färska champinjoner (från butiken då), oliver, morot och en massa kryddor! Åt det med höna och åh så gott det var. Nu sitter jag i sängen och smaskar i mig morötter och gurka, som jag dippar i hummus.

img_0303

Nu skall jag  kolla en stund på PLL och sen blir det sovdags igen. Vi hörs, pusshej!

2 thoughts on “Wednesday

Kommentera

