15.2

Måndagkväll igen då, en ny vecka med nya drag, än en gång. Har precis kommit hem till Alberga. Var hos pappa några dagar före veckoslutet, förrän jag åkte iväg till Åbo. Igårkväll då bussen från Åbo var i Esbo, plockade pappa upp mig och for till honom för natten.

img_0052

Som sagt, tillbringade jag veckoslutet i Åbo hos Henrik. Anlände ganska sent på fredagen (mommon Ria menar nu klockan 18:45…), så det blev mest chill framför serie! Nog för att när jag steg av bussen så var mina nerver väldigt väldigt spända och det närmaste stället med mat var donken… Nåh ibland får man haha!

Veckoslutet i sin allmänhet var sjukt mysigt. Hade inte sätt Henrik på ett par veckor, så det jag främst ville göra över helgen var att mysa bredvid honom och njuta av hans sällskap, vilket är exakt vad vi gjorde!

img_0056

Jag anser ej, att vi borde göra något speciellt tillsammans för att kuna njuta av varandras sällskap ordentligt. Så länge jag får skratta och kramas med Henrik så är allt suveränt! Därför spenderade vi Valentine’s day framför serie och glass! Såklart är det roligt att gå på spännande dates och testa nya grejjer tillsammans, men för mig är det viktigt att bara kuna slappna av.

Kommentera

