A thousand sorry miles

mushistyle

mushistyle2

mushistyle3

mushistyle4

mushistyle5Jacka ~ Carlings | Hatt ~ H&M | Jeans & tröja ~ BikBok | Halsband ~ GinaTricot

A thousand sorry miles.., meningen kommer från en av mina absolut favorita sånger The Lost Boy av Greg Holden. En så otroligt fin sång!

Detta är alltså gårdagens look. Som sagt, kände jag mig inte så bra igår och led av en äcklig huvudvärk… Då jag kom hem till pappa kände jag mig lite bättre och bad honom att fota outfitbilder. Älskar denna hatt! Lite kul att den är blå också! Hatten är verkligen perfekt för de dagar man inte vill tvätta håret, haha, behövs inte ens torrschampo då man bara kan gömma sig under hatten. Sjukt bra!

Kommentera

