Utmattad men glad

God morgon! Torsdag idag, veckan närmar sitt slut. Imorgon åker jag till Åbo, längtar så till att få krama Henrik igen! Hade igår en väldigt fartfylld dag… Var i full gång från klockan sju på morgonen till typ klockan tio på kvällen. Men en härlig dag var det! Började nio på jobbet och var här ända till tre. Åkte sedan på spanskan till skolan, som höll på till halv sex. Från skolan åkte jag rakt på träningar till Sockenbacka.

Att kuna träna 92a4c5e0c66e069b3a5986903af46ef1boxning igen är något jag är ofattbart lycklig över. Mina förra boxningsträningar var nästan två år sedan… Tränade ju i Kyrkslätt förr, då jag ännu bodde i Sjundeå. Sen bestämde mitt knä för att behöva en operation och måste tyvärr ta en paus. Flyttade ju också lite av och an, så det blev aldrig av att börja på nytt… Men nu äntligen har jag börjat igen!  Hela kroppen värker och mina knän har oändligt med skrapsår (knästödet håller på och drar sina sista andetag), men det känns endå så jävla bra! Börjar nästa vecka träna regelbundet där.

Idag känner jag mig inte så bra. Fick tyvärr inte ordentligt sömn under natten och huvudvärken är här för att bevisa det… Skall endå kämpa dagen igenom och på kvällen rasa ner i sängen och försöka somna så djupt, som möjligt. Hoppas ni alla har en underbar dag! Vi hörs, pusshej

 

Kommentera

