Gårdagen

Som sagt så åkte jag till motorcykel mässan igår. Var där en god stund och kollade runt på alla grejjer. Vi åkte dit på förmiddagen, vilket var skönt då det inte var helt fullt där den tiden. De flesta människorna kom dit på eftermiddagen, vilket vi märkte då vi var på väg bort.

motorcykel

motorcykel2

sons

Några bilder på motorcyklarna, som var på custom bikes sidan. Då vi gick runt omkring och kollade vad de sålde på olika ställen så råkade jag hitta denna ”Sons of Anarchy” patchen. Nu stör det mig lite att jag inte köpte den haha! Så tufft! Ifall någon av er är en Sons fan, så föstår ni hur coolt detta skulle ha varit haha!

food

Efter evenemanget var jag hemma en stund och tog det lugnt, tills min andra morbror ringde mamma och frågade om vi ville ut och äta. Vi samlades i en kinarestaurang (faktiskt två meter från vår ytterdörr haha) och åt medan vi talade om ditt och datt. Dagen avslutade sedan med mys med mami framför en film.

Kommentera

