två favorita tröjor

Jag är en som använder tröjor nonstop. Tycker de är så sköna och perfekta att krypa in i i synerhet då det är kallt. Tänkte visa två av mina favoriter. Dessa vill jag använda varenda dag i veckan haha!

favorit

favorit1Denna äääälskar  jag! Den är fin i all sin simpelhet. Som ni säkert har märkt, så trivs jag bäst i svarta/mörka kläder, men det bästa är svart vita kombinationer. Älskar att bära denna till en annars svart outfit med min stora mörkröda halsduk! Denna kommer originellt från BikBok, men fyndade den i en thrift shop för ett par euro.

favorit2

favorit3En annan färg jag trivs super bra i är grått. Grått grått grått i alla nyanser. Gråa tröjor är något jag alltid lockas till. Jag och Linnea har ett litet sådant problem haha! Denna tröja är så otroligt mjuk. Känns som jag ligger under en filt då jag har denna på mig! Det som gör den lite roligare (så rolig som en plain grå tröja kan vara) är att den ”skärs åt” på sidorna. Tycker det är en super kul detalj i en annars vanlig tröja! Även denna kommer från BikBok faktiskt. Fyndade den under mellandagsrean för endast en tjugolapp!

Kommentera

