1.2

Det blev visst februari redan, underligt hur snabbt tiden går. Tycker det nyss var julafton, men på något sätt känns det också som att julafton var tusen år sedan. Tror det känns såhär varje gång året byter, haha. I och med att det är den första februari, så började praktiken idag. Utför min IA-period hos ett företag, som heter Hattumedia. Jag tror det kommer att bli väldigt kul faktiskt! Stället verkade ganska intressant.

img_9284Lunchade på picninc idag med Christina

För tillfället sitter jag hemma på soffan och sippar på min smoothie, som jag inte hann dricka på morgonen… Skall snart fixa ihop någon maträtt och sedan lite senare dra mig själv upp och gå på en power walk. Var på en liten joggingrunda igår, skönt och kul! Andra planer för dagen har jag inte.

img_9329

Imorgon blir en till dag på Hattumedia och skall komma igång med mina uppgifter ordentligt. Idag var det främst att kolla runt i utrymmen och delta i ett möte. Hoppas mina uppgifter är intressanta! Nu kurrar magen allt för hårt… Hoppas ni har det fint, pusshej

Kommentera

