några favoriter

sminkFavorit foundation och concealer just nu! Foundationen hittade jag då vi med Saga åkte till Lumenes factory outlet, fyndade den för ynka 1€, sjukt!! Använder den främst då när jag skall ha något färggrant läppstift eller ett färgrikt läppglans. Den håller färgen på sin plats utan att man behöver en skild lipliner! Som ni ser har jag färgen 0, light ivory haha!

Concealern kommer från Maybbeline, från deras kollektion FIT me. Foundationen från den kollektionen är ju super ”känd” och många använder den, men för mig fungerar den inte. Däremot är concealern en av den bästa jag använt! Sjukt bra! Skulle dock vela ha en i en ännu ljusare färg. Har nu färgen 15.

smink2Två läppprofukter, som jag använder mest! Båda kommer från Lumene. Läppstiftet är en perfekt mörkröd färg. Använder faktiskt inte så mycket läppstift, främst bara glans, men denna vann över mig och har använt den nonstop. Nyansen heter ”wild rose” och siffran är 70. Fun fact, min mamma hr använt samma nyans senaste typ tio åren haha!

Läppglansen är väldigtväldigt pink, vilket är underligt för mig. Men tycker massor om den! Dessutom har natural code så otroligt bra läppglanser med väldigt bra pigment! Har denna i flera olika färger, men denna har jag nu använt mest. Nyansen har siffran 9.

parfymFavorit dofterna jag använt nu! Den större kommer ju från Victoria’s, medan den mindre kommer ifrån Body Shop. Båda är väldigt bra i pris och håller länge!

Kommentera

