chilling

img_8846

Är kär i Henriks nya lakan, som han fick till julklapp. Så fräscha! Tycker även om det, att de inte är helt och hållet vita utan har en ljusljusgrön nyans med också!

Dagen har gått ut på att sköta lite nödvändigheter. Henrik åkte till skolan innan klockan blev åtta på morgonen och jag sov in, ända till nio. Skönt, har fått ganska så dåligt med sömn då jag vaknat fyra tiden och hostat… Vilket även hände inatt… Stackars Henrik, som måste stiga upp tidigt och låg i ungefär 30min och lyssnade på mitt hostande…

img_8843instagram @riaholmstrom

Annars har vi inte gjort något jätte mycket. Var och handlade mat till centrum av och an, ätit gott och kollat på serie. Vi båda har varit underligt trötta hela dagen, så ingendera har haft lust att göra något speciellt. Har främst vela mysa i de fräscha lakanen med pyjamas på mig… Men tog och sminkade mig innan vi gick till butiken, för att pigga upp mig lite!

Kommentera

