tre saker

3 saker jag alltid säger; ”var är min..?! aah där”, ”seriöst?”, ”jaha”

3 saker jag brukar tänka; ”vad ska jag ha på mig imorgon?”, ”jag borde sova mera”, ”har jag bråttom någonstans?”

3 saker jag brukar drömma på nätterna; har alltid en viss mardröm i typ några månader och sen slutar den och det blir en paus, tills jag får en ny… Sååå obehagligt!, drömmer väldigt ofta om att jag är i ett köpcentrum och där är en massa människor jag känner och jag har olika uppdrag, drömmarna jag oftast minns är ganska underliga

3 saker om mig; jag fyller 18 år om åtta månader…, jag har väldigt överrörliga leder, jag liknar inte direkt någon från min familj, mitt utseende är mest likt farmors utseende från hennes unga år

3 saker jag älskar; Henrik, olika äventyr, familjen&kompisarna (+ en massa andra saker!)

3 favorit maträtter; tacos/tortilla, sushi, typ all sort av fisk

3 saker som doftar underbart; the body shops kollektion ”glazed apple”, havet, julgranens doft som man känner i hela huset

3 saker som gör mig till mig; mina ord och uttryck, viljan att alla ska ha det bra, att jag är väldigt målinriktad 

img_8190

Kommentera

