Orange spiced chai tea

Sitter i sängen och sippar på mitt gudomligt goda te. Mamman min köpte hem chai te med smaken av apelsin. Sjukt sjukt gott enligt mig!

Dagen har gått ut på att filma och editera. Vi har just nu, som uppgift att skapa manualer om hur grejjer inom vår linjes utrustning fungerar. Filmsnuttarna, kommer att visas då nästa års ettor börjar studierna. I min grupp, berättar vi hur ljudupptagning med hjälp av en bom fungerar. Jag fick banda in en voice over och stå framför kamera och skruva fast och ställa in, haha! En riktigt rolig uppgift enligt mig. Trots några motgångar… haha!

Snygga sockorna och den härliga muggen, som ni ser på bilderna, var julklappar av kära Linnea. Hörlurarna fick jag ifrån Henriks syster, såååå snällt!

Kommentera

