<3

Skall åka iväg om cirka en halvtimme. Åker buss i nästan två timmar, borde vara hemma typ klockan två. Henrik blir ju kvar här i Åbo. Hans skola börjar imorgon, likasom min. Nästa gång vi ses är om tre veckor, då han kommer till Esbo till min systersdotters dop. Efter det har vi inga planer om när vi skall ses nästa gång.

Distansen mellan oss är ju int så märkvärdig… Två timmar i en buss eller ett tåg är ingenting, men ändå känns det jobbigt att inte få vara med varann så ofta mera. Dessutom kostar det en del att ta public transport hit… Väntar redan på sportlovet då jag kan vara här i en vecka!

Jag vet, att detta kommer bli en jobbig period. Men lika väl vet jag, att vi kommer klara det här hur bra som helst!

img_6753

Kommentera

