baby pink

fluff4

fluff5

Bar idag en av mina absolut favorita tröjor! Den kommer från Carlings och jag råkade fynda den från någon REA för ynka 10€! Så mjuk och skön. Dessutom kan jag utan guilt klä den med en hel svart outfit, då den hämtar lite färg, haha! Så enkelt!

fluff3

fluff7

Har idag bara sprungit runt och skött några ärenden. Panik julklappshopping är ju de bästa liksom… Haha när skall jag lära mig, att köpa presenterna i tid? Nåh, lätt så länge man befinner sig i närheten av alla butiker så som jag just nu.

Kommentera

