Senaste

bw2

Hej där! Suttit en stund nu och editerat en hel del bilder, så skall passa på att göra några inlägg också! Bilderna i detta inlägg är från lördagen. Tvingade Henrik, att fota mig mot hans rumsvägg haha!

Tisdag idag och minsann en underlig sådan… Väldigt blandade känslor över hur dagen har gått. Vissa stunder ville jag pausa allt och skrika, vissa stunder skrattade jag så att tårarna rann. Då man har en dag då allt går fel, är det väldigt viktigt att försöka uppskatta de små positiva händelserna under dagens lopp. Själv har jag väldigt svårt med det, men idag lyckades jag. Är helt otroligt tacksamn över att ha personer i mitt liv, som får mig att skratta och le. Tack vare de personerna kan jag in the end of the day känna mig lycklig.

Efter skolan åkte jag till Saga på te och kaffe. Vi båda drabbades av en väldigt flummig dag, men lyckades tillsammans att bara skratta åt våra små vimssiga misstag. Nu har jag en underlig, men på sitt sätt en härlig dag bakom mig. Vi hörs, pusshej

bw

 

Kommentera

