sunday nights

Go’kväll! Söndagkvällar  är bland de skönaste stunderna jag vet. Söndagkvällarna vill jag oftast lägga åt, till att förbereda mig för den kommande skolveckan. Vill bara ta det lugnt och fokusera på saker, som jag tycker om. Idag kom jag hem från Ingå ganska sent, så har inte gjort så värst mycket än. Kom just från duschen och böt sedan mina lakan. Hur skönt och fräscht är det inte, att nyduschad få krypa under sina fräscha sängkläder??

Dagen i sin allmänhet har varit ganska så lugn. Var hos Henrik över helgen igen, kul som vanligt! Idag måste han jobba på sina skoluppgifter så jag har för det mesta legat i sängen och slappat, haha. Skönt nog!

De två följande skoldagarna kommer jag ej att tillbringa i skolan, utan i Lojo, då vi skall filma vår kortfilm för videoproduktions kursen! Så roligt med sådana uppgifter igen! Min uppgift är att regissera kortfilmen, så ser framemot morgondagen!

Bjuder på några bilder från min lugna söndagkväll! Ja, jag har mina mjukisdjur i min säng ännu också, haha! Brukar ju inte gosa med dem, men har dem alltid i min säng. Det har blivit, som en vana! Har haft dessa mjukisar i typ 10 år redan så… Nu skall jag kolla på lite Sons! Vi hörs, pusshej

Kommentera

