Morning

God morgon bloggen! Sitter just nu i tåget på väg till skolan… Trött som fan än en gång. Nåh, som tur är det veckoslut snart igen! Var på jobb igårkväll, var hemma lite senare än vanligt och måste dessutom genast fortsätta på skoluppgifter. Hann inte varva ner innan jag gick och lade mig, vilket ledde till att jag somnade helt för sent… 

Idag skall jag och några andra fota Prakticums modeshow, så kommer att slippa hem först mot kvällen, vilket oroar mig lite då vi har prov imorgon och har inte börja läsa än… Hoppas att det går bra ändå. 

   
Vi hörs igen, pusshej

Kommentera

