Skola och skräpmat är kul ibland

chrisseochjag-2

Christina och jag på fredagen

Lördag idag då, har bara legat i soffan med Henrik, vilket har varit super skönt! Oftast brukar jag bli frustrerad över att ligga inne och inte göra något, men idag passade det verkligen perfekt! Vaknade kring elva, vilket även är underligt för mig då jag på veckosluten brukar vakna kring nio. Steg upp närmare tolv och gick nästan genast fram och tillbaka till Sello, för att söka skräpmat från Burger King… Hälsosamt morgonmål?

Har inte ätit snabbmat på en ganska god stund faktiskt, så kan förlåta mig själv över att ätit det till morgonmål idag… Haha! Var lite extra sugen på skräp, eftersom vi igårkväll var till Grani och firade lite. En trevlig kväll var det ju!

chrisseochjag-1

Fredagens skoldag var faktiskt ganska så rolig! De flesta i klassen hade gjort hemläxan och skrivit ett synopsis för en kortfilm. Vi presenterade våra idéer och brainstormade utveckling till andras idér, kulkul! Sedan fick vi en ny uppgift, som vi skulle utföra under dagen. Känner ni igen scenen ”Red pill or blue pill” från the Matrix? I alla fall, så skulle vi göra våra egna versioner av den scenen! Vi fick manuset för scenen, men fick inte se själva klippet innan vi hade planerat och filmat. Enligt mig var det en sjukt kul uppgift! Vi delades i två grupper och jaa, vår grupp spårade ut lite, haha!

chrisseochjag

Inte den seriösaste bilden, men jag gillar den

Nu skall jag poppa lite popcorn och mysa framför serie resten av kvällen. Henrik är med hans pappa och kolla på nya James Bonden, så myser för mig själv ikväll, haha. Vi hörs igen, pusshej! 

Kommentera

