Basics

Lediga dagar är verkligen guldvärda! Har en idag och det var så ofattbart skönt att få ligga och dega i sängen på morgonen. Behövde inte väckas av klockan och hade inte brottom, att stiga upp och komma igång. Såklart är veckosluten såna, men då det händer under skolveckan är de på något sätt lite speciellt, haha.

Dock hade jag ganska så många skoluppgifter som måste göras… Så helt 100% ledig var jag inte. Skulle göra lite engelska grejjer, läslogg till modersmål och skriva ett Synopsis till videoproduktionen. Nu är allt gjort! Så stolt över mig själv, att jag faktiskt gjorde allt nu på dagen, istället för att lämna allt till kvällen, som jag oftast gör…

babypink-1

Skolveckan närmar sig annars också sitt slut, vilket ju alltid är kul. Denna vecka har gått underligt snabbt, jämförelsevis till förra veckan, som verkligen gick med snigelfart…

Har igen kommit igång med träningen, vilket gör mig väldigt väldigt glad! Fastän gym inte känns så inspirerande just nu, så drar jag mig upp och tränar ändå, fast det känns jobbigt… Men har lite planer för tränings framtiden!

babypink-2

Har inte på länge skrivit ett tränings relaterat inlägg, kunde göra det i något skede igen. Skulle annars också vila lägga ner mera tid på bloggen, så som förr! Det bara på något sätt blir inte av, fastän jag älskar att göra det här. Måste ta fast mig i kragen och försöka mitt bästa!

Kastade in lite bilder på gårdagens outfit. Bilderna är fotade av Christina! Hoppas ni har haft en underbar vecka och vi hörs snart igen! pusshej

 

Kommentera

