Snack

Hejhåpp! Hur mår ni idag? Med mig är allt bra. Äntligen fick jag sätta ner mig på sängen och ta det lugnt. Hade en skoldag från 8:15 till 16:45, vilket var väldigt utmattande… Började först med hälsokunskap och sedan gymnastik… Men nog om det! Har varit på gott humör hela dagen, vilket jag säkert får tacka vädret för!

Som ni ser, skrattade jag en hel del idag

Då jag kom hem idag, lagade jag lite mat, tog en powernap och gick sedan och gymmade. Ungefär halvvägs i träningen märkte jag, att jag faktiskt var den ända kvinnan där, haha. Såg bara alla stora männen med stora vikter i händerna. Skrattade lite inombords och fortsatte träningen med Volbeats låtar i lurarna. Då jag väl hade tränat klart och tog av mig hörlurarna, hörde jag hur alla de stora männen stod där och talade om yoga och från radion spelades det Brittney Spears… Ni kan väl tänka er hur komiskt det då i stunden var? Haha!

Som sagt, mycket skratt

Nu skall jag fortsätta äta mitt kvällsmål och snart blir det Skype med Henrik! Vi hörs, pusshej

Kommentera

