Linnea

aaraksu

Vi alla behöver en vän, som man kan berätta allt åt. Såklart kan till exempel din pojkvän vara det åt dig, men man behöver en kompis, verkligen en vän, som man kan tala åt om alla saker i världen.

aaparaskaveri

Vi alla behöver en vän, som är där för dig i både gott och ont. Jag har hittat den personen i mitt liv, hon synns på bilderna, precis bredvid mig, som hon alltid är. I både gott och ont. Alla de saker vi gått igenom tillsammans. All skratt, alla tårar… Det är verkligen ett tecken på att vi kommer att hålla ihop resten av livet.

IMG_3734 copy

Vi ses inte varje dag, talar inte varje dag… Men det går inte en ända dag då jag inte tänker på dig och är lycklig över att få dela detta underliga liv med just dig! Älskar dig. GRATTIS min älskade bästa vän på din födelsedag ❤

IMG_2033

One thought on “Linnea

Kommentera

