Make up

smink-2 sminkIgår var jag och mami en sväng till Köklax, för att besöka Lumenes factory outlet! Hittade detta och en ansiktskräm, som jag någongång redan visat åt er. Det här är tre produkter jag aldrig testat förut, förrän idag morse då… Är vädligt nöjd med alla tre produkterna!

Hade verkligen nöd av en ny eyeliner, så köpte en liquid eyeliner, som dessutom är vattentät! Har förjävligt känsliga ögon och de rinner hela tiden, så en vattentät eyeliner är perfekt för mig. Dessutom är den väldigt enkel att lägga på ögonen, vilket gör det till och med roligt att lägga eyeliner, haha!

Köpte även en rouge i ”kräm” form. Väldigt nöjd med den! Så enkel att lägga på och ger en härligt naturlig look. Komiskt nog så köpte jag den i färgen, lovely summer. Den tredje produkten är då en ny puder. Brukar alltid köpa en och samma puder, men testade nu något lite nytt. Det är alltså Lumenes touch of radiance powder och bleka jag har färgen 1, haha!

 

Kommentera

