Tisdag

God morgon! Som sagt skall jag idag åka på studiebesök. Skall vara på plats först elva tiden, så har en slapp och skön morgon. Sitter för stunden i soffan, kollar på TV och dricker dagens första te kopp.

Dagen i sig ser ganska lugn ut, vilket såklart är skönt. Efter studiebesöket har jag två timmar finska, vilket inte är så farligt. Sedan slipper jag hem. Måste öva på matematik prov och fixa lite på en skoluppgift, men annars börjar denna period vara klappad och klar.

Processed with VSCOcam with p5 preset

Bild från gårdagen. (instagram)

Skall om en stund börja fixa mig klar. Världens klädkris på gång, men månne jag inte hittar på något.

Har nu tidsinställt en del inlägg, som även idag kommer och publiceras! Vi hörs, pusshej

Kommentera

