Ny vecka

Ojj måndagar, alltid lika kul. Började idag 8:15 med foto. Gick igenom klassens projekt och sådant smått. Senare hade vi Nätkommunikation ända till 16:00. Mysigt med långa skoldagar… Lagade främst på våra portfolion.

Imorgon står ett studiebesök på schemat. Skall besöka ett fotomuseum i stan. Helt kul med variation till de vanliga lektionerna!

IMG_0497

Veckoslutet kom och gick, som vanligt… Spenderade dagarna i Ingå hos Henrik. Har nu varje veckoslut haft planer och ärenden, så satsade nu bara på att vara.

På söndagen var vi och åkte båt med Henriks mamma och hennes man. Åkte en kort runda från Kopparnäs till Ingå. Skönt att få andas in lite havsluft och se på de fina utsikterna. Dock börjar det bli ordentligt höst, så man klarade inte av att sitta ute på däcket hela tiden. Råkade även somna några gånger, haha!

IMG_0516

Jag är verkligen en höst person. Trivs i höstkläder och färger, älskar den fräscha luften och massiva koppar med te.

Naturen är ju något jag alltid tyckt om och har alltid trivats ute. Därför tycker jag så otroligt mycket om min möjlighet, att kuna pendla mellan kommunen nära huvudstaden och Ingå! Dessutom har jag ju största delen av mitt liv bott ”ute på landet”, så längtar nog tillbaka nästan hela tiden, haha!

Bilder från båtutflykten poppar upp här senare! Vi hörs, pusshej

Kommentera

