I’m alive

Hej bloggen! Jag är ännu också i liv, fastän det inte verkat så här på bloggen. Skolan pressar på ganska hårt just nu. Vi är i slutet av den första perioden så alla projekt har hållit på nu en stund. Eftersom skoldagarna känns så hopplösa, kommer jag varje dag hem och vill bara somna. Hoppas att skolmotivationen kryper fram så småningom!

Efter nästa vecka är det periodbyte, vilket inkluderar nya ämnen! Eller inte direkt nya ämnen, men ämnen vi inte haft på helt sjukt länge. Ser framemot det! Dessutom börjar kursen videoproduktion 3 i nästa period. Det skall bli så kul!

Idag har jag sprungit runt som en galning och skött grejjer. Dagen spenderade jag såklart i skolan. Efter det åkte jag hem och måste sköta lite ärenden i Sello.

Ville främst bara poppa upp här en sväng och kolla hur bloggen mår, haha. Har igen en del outfitbilder på lager, så ni får se dem här under veckan. Hoppas ni alla har det fint, vi hörs igen! pusshej

IMG_3099bild från veckoslutet! Finns även på Instagram, @riaholmstrom

Kommentera

