~ ~ ~ 

 IMG_9854 IMG_9833IMG_9859 IMG_9863 IMG_9867 IMG_9813Tröja ~ GinaTricot | Kragskjorta ~ Cubus | Jeans ~ Carlings | Skor ~ Aleksi13 | Halsband ~ GinaTricot

Hallå där! Vet inte om er, men jag älskar hösten! Älskar faktumet att jag igen får se de fina färgerna i naturen och dra på mig mina mysigaste tröjor! Just denna tröja kommer jag ungefär att bo i nu hela hösten och vintern. Har planerat att skaffa den i några andra färger också! Så sjukt skön och fin!

På bilden ser det ju somrigt ut, men det börjar bli lite kyligt i Finland. Ser framemot hösten!!

Kommentera

