5 saker ni inte visste om mig

  1. Jag tål inte blåst. Tycker om att se på när det blåser ute, då jag själv ligger inne på soffan typ… Jag börjar alltid gnälla då det kommer en vindpust och mitt hår blåser över allt. Inte för att ”min frisyr förstörs”, utan för att jag bara inte tål den känslan. Om jag är och åka båt är det okej men ute på stan, not so much.
  2. Blir väldigt lätt osäker över min egna kropp. Ni vet när man äter något ohälsosamt och ångrar det efteråt. Jag får det jättejätte lätt. Att vara uppsvullen har jag även svårt med.
  3. I min personlighet ingår att jag vill få saker gjorda. Tycker inte om att bli och grubbla över lätta saker för länge. Som att skall jag dricka vatten eller mjölk med maten, ni vet. Enkla saker. Blir störd om inget går vidare. Om något pausas och avbryts på grund av något väldigt ”onödigt” blir jag störd. Ändå är jag den som tar längst tid på mig att välja en outfit jag skall ha på mig till skolan etc.
  4. Flera personer, som jag känner skall åka på utbytesår snart. Jag har alltid drömt om ett utbytesår i USA. Men eftersom jag valde att gå en yrkesskola istället för gymnasium, har jag inte en sådan möjlighet.
  5. De ända orsakerna till varför jag skulle ha valt gymnasium istället för yrkesskola är just utbytesåret och ”De gamlas dans”.
Kommentera

