17

Hallå där! Hur mår ni? Jag har det bra. Skolan har rullat på med redan ett antal projekt som skall göras. Skolmotivationen har inte ännu heller kommit fram från sitt gömställe, men hoppeligen blir det bättre om en stund. Just nu ligger jag hemma i min säng och försöker hålla mig vaken ända tills jag fått inlägget gjort. Åkte hem från Henriks ikväll, eftersom det är skola som gäller imorgon.

En hel del har hänt sen jag senast bloggat, haha, känns som att jag säger det varje gång jag skriver. Förra veckoslutet var vi på kräftskiva hos Kasper. Där var då Kaspers familjemedlemmar, Linnea och hennes familj och Henrik och jag. En allmänt trevlig sensommarkväll med god mat och trevligt sällskap!

I torsdags var det min födelsedag. Känns lika underligt varje år. Får alltid en känsla över att det skall ske nånting som ändrar allting. Får alltid än känsla att jag måste känna mig på något sätt annorlunda, vilket ju inte behövs.

Igår var jag ute och äta med Linnea, Kasper och Henrik. Efter det var vi en stund på tivoli, som varje år kommer till Kyrkslätt, haha! Lite nostalgiskt ju och sjukt kul med bra sällskap.

Idag har det varit en ganska så typisk söndag. Degat i sängen, kollat på serie, ätit bulla och fixat skolgrejjer. Imorgon börjar jag 8:15 med kulturkännedom. Vi ska presentera våra foton vi tagit från ett kulturellt evenemang vi varit på. Tänker publicera bilderna här också!

Det känns som att jag har en hel del saker planerade nu inför hösten, vilket är ju kul! Men det känns även som att jag inte har ordentligt tid med något. Ni vet sådär att man i slutändan inte gör något ordentligt från början till slut. Nog för att jag är positivt inriktad över hösten! Tror att hösten i år kommer att bli kul!

Mina ögon kan inte hållas öppna längre, så måste ta och krypa under täcket. Nedan ser ni lite mobilbilder från senaste tiden! Vi hörs, pusshej

IMG_1997 IMG_1998 IMG_2001

Kommentera

