You gave me magical, I gave you wonderful

IMG_8502 IMG_8523 IMG_8551 IMG_8579 IMG_8573 IMG_8536 IMG_8580Topp ~ GinaTricot (själv klippt) | Shorts ~ GinaTricot (Nya) | Skor ~ Converse | Solisar ~ RayBan 

Min outfit på måndagen, då jag var med Henrik till Lojo. Henrik skulle på en intervju och jag behövde en del nödvändigheter så åkte med. Efteråt åkte vi hem och äta och sedan till Ingå en sväng.

Älskar mina nya shorts från Gina! Bekväma och snygga. Jag brukar använda bara jeans shorts, men vill börja använda något lite annorlunda.

Kommentera

