Babbel

Tänkte ta och skriva lite, fick lust att bara babbla åt er haha. Hur har er sommar varit? Själv har jag haft svårt att få den där ”sommarlovs känslan”. Det kan ju bero på att sista veckorna av skolåret var ganska hektiska. Dessutom hade jag jobb samma dag som skolan slutade, vilket var nytt för mig. Hade också två hektiska, men roliga, jobbveckor strax efter slutet av skolan.

Just nu försöker jag leva i sommarlovet då det faktiskt har gått nästan hälften av hela lovet… Känns underligt! Hoppas att jag får mig att ta det lugnt och förstå att jag ännu har en stunds frihet, haha.

Idag var vi med Kasper och Henrik en sväng till stan. Då vi var klara och skulle gå till bilen, blev vi små överraskade av en mysig storm. De bullrade av åskan och hela stan såg snarare ut som en stor swimming pool. Vattenpölar som når över vristen och låga vita Converse är inte en drömkombo kan jag säga, haha!

IMG_9219

Selfie tagen några veckor sedan. Ber om ursäkt för kvalitén.

Kommentera

