I’m back

Det var visst en tid sen sist som jag uppdaterat bloggen. Det finns en del orsaker till att varför jag tog en liten paus. Dels hade jag helt enkelt inte tid och en del av orsakerna är privata. Men nu känner jag för att börja igen! Vet inte helt hur många av er som är kvar, hoppeligen en del haha.

Jag har en del inlägg planerade och en av dem är bilder på vad jag har gjort då jag inte bloggat. Tänkte visa lite snapshots (tagna mest med telefonen) av hur mina dagar har varit. Kan väll redan nu avslöja att det inte har skett några dramatiska ändringar i mitt liv, haha, men tänkte ändå att det kan vara kul att visa vad som har hänt! Har även en hel del outfit bilder, som jag kommer att publicera som alltid förr också.

Utseendet på bloggen kommer att ändras! Har redan lagt till ett nytt tema osv. Headern som jag nu har är väldigt tillfällig. Ville bara få något upp. Kommer troligen under nästa vecka fota en del outfits och kolla om någon av bilderna skulle bli en ny header!

Som de flesta av er redan vet så är det sommarlov, alltså några månaders frihet! Skönt. Därav kommer jag att ha mera tid för bloggen och andra saker jag vill göra. Början på mitt sommarlov får ni se i form av bilder. Jag hoppas att ni alla har haft det super bra! Vi hörs snart igen, pusshej

En selfie tagen ett par veckor sedan!

 

 

Kommentera

