Våren kommer alltid med en förkylning…

Någon annan som känner sig sjuk? Det är visst så att en hel del människor blir alltid sjuka på våren. Jag är en av de som alltid drabbas av förjävlig förkylning under våren/början av sommaren. Det bara måste ju hända i år också… Men den här gången är min förkylning lite tvärtom. Min kroppstemperatur är vanligen ganska låg och jag får jätte lätt väääldigt blåa händer då jag får kallt. Men nu ligger min kroppstemperatur på ungefär 35,4 grader… Då mitt normala brukar vara 36,4–>. Känner mig svag och darrig hela tiden. Äckligt.

Var ändå till skolan idag, eftersom jag var intresserad om vissa slutarbeten och ville se dem presenteras. Ville inte heller missa våra matematik lektioner. Då jag kom hem somnade jag för typ en timme. Kände mig genast bättre efter lite extra sömn. Gick ändå inte och träna, eftersom jag inte vill riskera att bli ännu mer sjuk… Har nu hela dagen försökt få i mig en hel del vitaminer och någolunda hälsosam mat, som kunde få mig frisk snabbare, haha!

Kvällsmål för dagen! 

Brukar någon av er också drabbas av en jobbig vårflunssa? Hoppas att ni hålls friska, haha! Vi hörs igen, pusshej!

Kommentera

