Måndagar…

Ny vecka nya drag, huh? Jag har fått börja min vecka med att lyssna och se på slutarbeten, som Media12, alltså treorna på min linje har gjort. Kul att se lite vad de har gjort och lite försöka få en bild av hurdant slutarbete man själv vill göra sen när det är dags.

Efter lunchen i skolan började jag känna mig lite konstig. Fick tillbaka min förjävliga huvudvärk, som jag trodde jag sluppit. Huvudvärken blev värre och började känna mig snurrig. Resten av skoldagen satt jag och darrade av kyla och illamående. Mys. Kände mig så sjukt svag. Usch, hatar den känslan. Har den alltid då jag är förkyld eller annars sjuk.

Nu efter skolan har jag inte gjort något extra.  Var till butiken och Tector en sväng. Inget annat. Ligger för tillfället i soffan och försöker få illamåendet bort med vatten och limonad, haha. Blir säkert inte av till gymmet idag. Synd nog… Hade mega lust att träna! Vet inte heller riktigt om morgondagens skola… Får se. Kanske jag drar mig dit för en stund men åker hem på dagen om jag känner mig lika dålig som idag… Det ser man väll imorgon. Nedan ser ni två selfies från morgonen.

Vi hörs igen! pusshej

Kommentera

