inga outfitbilder

Fast jag igår lovade outfit bilder åt er, så nej det blev inte av… hehe. Var väll lite för lat hela dagen. Låg i soffan hemma hos Henrik och kollade på Supernatural hela dagen. Mysigt nog! Behövde en dag utan något program. Märker det nu. Känner mig ganska utvilad. Tog även en powernap mellan episoderna, haha. Henrik märkte att jag började andas djupare och djupare, så han pausade serien och så fick jag somna i hans armar för en stund.

Sent på eftermiddagen startade vi från Ingå mot Ahlberga. Behövde inte åka tåg, vilket var skönt. På kvällen tog jag även och gymmade. Har varit ganska flunssig nu en tid, men det börjar lätta nu, så kunde gymma! Nu har jag precis ätit kvällsmål, samt gjort lite skoluppgifter.

Mina ögon börjar dra sig fast nu igen, så tror att det blir sovdags så småningom. Har lite bildbrist, så bjuder på en bild av mitt kvällsmål idag efter gymmet!

miuNaturell youghurt med ordentlig müsli och honung, ananas juice och kvällste i smak av olika frukter! Mums

Kommentera

