Lördag

Ååh, veckoslut! Vem älskar inte några dagars frihet? Haha. Nu är klockan redan närmare elva på denna lördagskväll. Kvällens planer blev inga speciella. På dagen var Henrik och jag till Ingå tillsammans med Kasper och Linnea. Var av och an till en strand, gungade en stund, gick lite runt, talade och testade på vattnet. Har alltså en mysig dag bakom mig!

Kvällen fortsätter med slappande. Henrik sitter vid datorn med sina spel, medan jag ligger i sängen och läser bloggar, haha mys. Var precis uppe i köket och sökte lite müsli med naturell youghurt och bärkräm samt en kopp te! Mums! Ifall ni inte visste det, så är jag en person som dricker massvis med te. I vissa situationer är te åt mig, så som kaffe är åt andra! Får inte dagen igång utan morgonte… Hehe. Just nu är min favorit Liptons, vanilla and caramel te! Så sjukt gott med lite rödmjölk och honung till. Nåh, skall nu fortsätta lata mig i mina myskläder och med mitt te. Varför har ingen berättat att utslitna träningstights är det bästa att ha på sig då man bara latar sig hemma? Kom på det igår och älskar verkligen att dra på mig mina capri träningstights med en slapp skjorta och bara ligga i sängen, haha!

Nu kryper jag djupare under Henriks stora hoodie, jag dragit på mig. Kunde faktiskt läsa lite bok också… Vi hörs imorgon i form av outfit bilder! pusshej

IMG_7401Här ser ni en bild från idag. Får jag ännu en gång säga hur lycklig jag är, för att få ha denna underbara kille i mitt liv

Kommentera

