I’m back

Än ett till inlägg som börjar med ”det har stått ganska stilla här på bloggen”, tyvärr. Tycker inte om hur bloggandet blir bara mer sällan hela tiden. Värkar som att skolan bara stormar på, samt en hel del andra saker. Jag tycker om att blogga, ingen skillnad om någon sitter och läser eller inte. Har alltid njutit av att få hålla på med bloggen. Älskar att pynja med olika små saker angående bloggen. På dagarna går jag runt och tänker på olika inlägg jag vill fixa fram. Men ändå blir det inte av. Vill skärpa mig. Har förr hört positiv feedback av att jag bloggar ofta och regelbundet. Nuförtiden då? Not so much.

Så tro det eller ej, så vill jag fixa min bloggrutin i skick igen. Vill börja fota outfits oftare igen och helt enkelt få tillbaka den gamla rutinen! Vill även fixa en ny design åt bloggen. Är inte alls nöjd över hur den ser ut för tillfället…

Vill ni kort veta om min dag då? Vaknade bredvid min älskade (20min för sent nog…) och lagade mig hastigt klar för skolan. Började 8:15 och kämpade igenom tre timmar av fysik och kemi. Sen gällde gymnastik! Åkte till andra sidan stan, för att hoppa på trampoliner och springa runt omkring i två timmar. Det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig, haha! Efter gymnastik lektionerna måste vi åka tillbaka till skolan för två timmar digitalbildbehandling…  Nåh, Matsku räddade min och Sagas dag då han sökte oss från skolan och skjutsade hem!

Eftersom jag inte för tillfället har några andra bilder att bjuda på, får ni se två från gårdagens outfit!

IMG_6761

IMG_6777Jacka ~ Carlings | Hoodie/flanell ~ BikBok | Jeans ~ Carlings | Linne(själv klippt) ~ GinaTricot | Skor ~ Converse

Skall imorgon försöka hinna fota lite förra månadens favoriter åt er! Är lite sent ute, men har några produkter som jag verkligen gillat, så vill visa dem! Vi hörs, pusshej

Kommentera

