Skoldagar

Gokväll kära läsare! Haha, känns som att det där är den mest använda hälsningen någonsin… Nu är jag hemkommen (läs tagit hissen upp) från gymmet. Tränade ben, rumpa och lite mage idag. Efter träningen låg jag ca 20min i bubbelbadet. Föstår ni hur skönt? Haha. Är helt död i kroppen. Både från gårdagens armträning och dagens träning. Skönt!

Skoldagen idag var trög… Känns lite jobbigt att vara tillbaka i skolan måste jag säga. Kan också vara att min kropp inte är van vid att vakna till åttans morgnar. Nååh, hade matematik idag… Fick även välja nästa årets valbara kurser. Skall börja läsa spanska nästa år med Saga! Det ser jag nog fram emot.

Imorgon bär det av till Ingå igen. Skall vara där enda tills nästa måndag tror jag! Fredagen och måndagen är ju lediga pga. Påsken. Skönt det också! Har inte egentligen så mycket planerat till det förlängda veckoslutet. På torsdagen åker jag och Henrik på fest och på söndagen skall vi äta middag hos pappa!

bwEn bild från makeovern och fotograferingen! 

Vi hörs igen! Kanske i form av outfit bilder. pusshej

Kommentera

