En till vecka har gått

Hej på er! Har haft en händelserik vecka, så har inte hunnit uppdatera. Min IA är nog slut. På torsdagen hade jag min sista dag, tyvärr. Ser inte alls framemot måndagen, som börjar med två timmar finska och sedan tre timmar engelska… Läsämnen… Gillar nog språk, så kan vara helt intressant, haha. Men sen när det börjar talas om matematik, tänker jag gömma mig och aldrig åka till skolan mera.

Mitt veckoslut började då på torsdagen. Som vanligt, åkte jag till Ingå på kvällen efter jobbet. Träffade Mikael en sväng och åt subway mat med Henrik. På fredagen startade jag dagen med hemma träning med fokus på mage. Senare åkte vi till butiken osv. På kvällen kom Henriks syster, som inte bor i närheten av deras familj, och hälsade på. Kvällen gick ut på en massa Uno, god mat och mys.

Idag har vi också startat våran dag med att vara hurttiga. Fick även Henrik med mig, vilket gjorde mig glad. Var och gå en liten sträcka ute i det lite gråa och regniga vädret. Men så frisk luft som det är, störde inte vädret egentligen. Hade lite muskelträning efter vår lilla powerwalk och jaa, här är vi nu haha! Har precis ätit lite och skall nu bara ligga och längta efter solen.

IMG_7181-0Bjuder på en Instagram bild från torsdagen.

Kommentera

