En mysig måndag

Gokväll! Hur har ni haft det idag? Jag har fått tillbaka min bloggmotivation nu, tro det eller inte. Måste fixa min design, bättra på inläggen, uppdatera oftare och bli aktivare på andra sociala medier. Det vill jag, haha! Älskar att blogga, kan inte g driekt en orsak till det. Men åt mig känns det som en rolig sak!

Efter att Henrik idag kom hem från stan, småtvingade jag honom att köra till Ingå. Ville fota outfit bilder vid hamnen. Tror ockås att jag fick en ny header fotad! Trotsade i det kalla och blåsiga vädret och stod där vid havet med bara tröja. Usch så jag frös! Men eftersom jag blivit så uttråkad då jag var ensam här hos Henrik, så sminkade jag mig och lade ihop en outfit. Så i princip måste det fotas, haha! Under dagen fotade jag även de produkter jag använder till min vardagliga smink. Vill också i något skede filma en video, där jag visar hur jag sminkar mig till vardagen!

Har precis tagit av all smink och bytit om till sjukt sköna myskläder, så nu vill jag krypa ner under en filt med hemmagjord pizza och Supernatural! Bjuder ännu på två Snapchat bilder. Ifall ni vill se mina mystoryn, så heter jag ”rimpsuuu” där.

Ha en trevlig fortsättning på måndagskvällen! pusshej

Processed with VSCOcam with t1 preset

IMG_7082

Kommentera

