Lite jobbigt

Hallå där! Hoppas ni har en fin söndag på gång. Jag har en lite sådär… flummig söndag. Haha! Henrik och jag var hos Kasper igår kväll. Då bestämde vi med Linnea, att vi rensar lite tankar… Det betalar man för idag kan jag väll säga, haha.

Gårdagen gick var då dagen vi skulle säga farväl åt en väldigt kär och älskad syster, vän, fru, mor, och farmor. Begravningen började klockan elva i Sjundeå kyrka. Det var en hel del släktingar på plats, släktingar som man inte ser så ofta. Prästen talade vackert och berättade fina saker om farmor. Fina minnen, som man nu kan tänka på. Då det blev dags att lägga blomman vid kistan, kände jag en nästan skrämmande känsla i kroppen. Kände mig borta från den situationen. Borta i mina egna tankar och minnen. Fick inte ett enda ord ut ur min mun. Stod där helt tyst och kände hur tårarna rann. Hörde snyftningar från bänkarna och jaa, kunde inte säga ett enda ord…

Processed with VSCOcam with t1 presetHär står farfar, jag, och pappa i kyrkan och säger farväl en sista gång. 

Vila i frid älskade farmor.

Kommentera

