Kvällsbabbel

Klockan närmar sig sakta men säkert midnatt. Borde börja sjunka ner under täcket. Börjar klockan två imorgon, så tänkte sova lite längre, eftersom jag idag har varit väldigt trött.

Glömde idag visa bilder från smink grejjen på söndagen, men skall göra det i något skede. Min point var, att jag fick håret lockat på söndagen och eftersom jag är en människa, som inte vill tvätta håret varje dag, så fick jag njuta av lockigt hår även idag! Var sååå nöjd med hur lockarna såg ut än idag. Lite ruffsigare och luftigare, snyggt enligt mig! Matchade det stora håret med en ganska simpel men enligt mig fin outfit. Dagens outfit blev verkligen en ny ”go to”! Skall visa bilder av det imorgon.

På dagen var jag bara snabbt till jobbet. Hade endast bedömningen av IA:perioden, blev verkligen superduper nöjd med vitsorden! Klarade mig ganska bra, klapp på axeln. Efter att min lärare åkt iväg, städade jag lite på jobbet och åkte sedan via Sagas IA:plats hemåt. Lite närmare hemmet kom jag ihåg att jag glömt hemnyckeln… Fick vänta på mamma ett par timmar då… Hehe hups.

Processed with VSCOcam with t1 preset

Kvällens look ser ni på bilden ovan. Har blivit helt förtjust i denna rutiga skjorta igen, haha. Imorgon är det då igen en helt vanlig dag. Som sagt börjar jag två, tänkte  köpa ett par byxor på dagen och eventuellt gymma.

Processed with VSCOcam with t1 presetEtt gott kvällsmål är det bästa sättet att avsluta en dag med! Nu skall jag kolla några youtube videon och så vill jag bara somna. Vi hörs, pusshej och god natt!

Kommentera

