Produktiv söndag

Är helt utmattad. Haha, sitter helt dödstrött i Henriks säng just nu. Har haft en ganska intressant dag! Har till och med varit till jobbet och blivit sminkad och fått håret lagat, av vår sminkös! Hon driver en blogg (klick), där hon sminkar andra människor. Gå in och läs mera, tycker att idén är jätte bra! Nå idag var det min tur att bli sminkad. Riktigt kul! Väntar ivrigt på att hon publicerar posten, haha! Efter sminkningen blev jag fotad av en fotograf, och då Henrik hängde med mig till hela grejjen, fick han också komma med på bilderna! Så kul att ha ordentliga bilder på oss. Får dem på tisdagen, så ni får se dem då!

Lägger lite bilder från denna dag imorgon, då jag orkar fixa dem från telefonen, hehe. Imorgon kallar jobbet igen. Min lärare från skolan skall komma och hälsa på halv tolv tiden, så måste dra mig till stan lite tidigare.

IMG_6021

IMG_6025

IMG_6042

Bjuder ännu på tre från igår! Det fina vädret fortsatte idag också. De har väll lovat lite regn och rusk till påbörjande veckan, hoppas verkligen att de har fel… Nu skall jag nu putsa bort smokey eyen, lägga håret på en stor knut och byta om till mjukisbyxor! Sitter ännu med full smink och jeans, hujj. Nu är det nog dags för söndagsmys, haha! Vi hörs, pusshej

Kommentera

