Glada stunder

Hej på er! Hoppas ni alla har haft en bra och fin fredag. Idag på morgonen kom min syster och Arvid här på snabb besök. Åt lite morgonmål och talade, mys. Efter det lagade Henrik och jag oss klara för en butiksresa till Kyrkslätt. Hängde även med Linnea och Kasper en kort stund, innan Henriks mamma och hennes man kom hem från Thailands resan. Så nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt och catcha upp med allt som har hänt!

Har då ikväll gluffsa i mig allt gott från Thailand, hehe. Börjar sakna det landet. Måste ta mig i nacken och fixa ett Thailand inlägg åt er. Roligt åt en själv också, då alla minnen visas via bilderna på nytt!

IMG_5886

IMG_5889

Efter vår butiksresa, fotade vi lite med Henrik, som ni kanske märkte i outfit inlägget. Vi stod ute på deras gård och Misse bestämde sig att komma med på bilderna, hehe härliga kisse. Vill annars också säga till om vädret! Alltså damn, så snyggt det har varit hela veckan!! Man blir genast så mycket gladare om solen lyser, så härligt.

IMG_5924

Fotade även Henriks outfit idag! Visar den imorgon. Har inte min egna dator med mig till Ingå den här gången (vilket inte stör då jag får använda Henriks mac) och har torsdagens outfit bilder på den… Så ni får se de bilderna då jag är hemma igen! Nu skall jag försöka få Henrik och mysa med mig, istället än att sitta vid datorn. Vi hörs! pusshej

 

2 thoughts on “Glada stunder

Kommentera

